Beställ - såhär går det till

I formuläret till vänster kan du skicka din beställning. I andra fältet 'ämne' bör du fylla i vilket paket du vill ha, 1, 2 eller 3 eller något "extra". (Mer om vad dessa innebär står under Priser som du hittar i menyn ovan.)
 
Detta föredrar jag att du får med i ditt mail:
* Din bloggadress
* Färgtema (vilka färger du vill att din design ska gå i)
* Bakgrund (enskild färg eller bild)
* Ev. bilder till header
* Typ av meny,-er (sidomeny, dropdown eller annat)
* Typsnitt (handskrivet, sans seriffer= raka och tydliga bokstäver eller seriffer= sans seriffer men med fötter)
* Ev. inspirationskälla
* Ev. extra tillägg (alternativ finns under priser)
  

Arbetets gång

Efter att jag fått ditt mail kodar jag så fort som möjligt upp designen i en av mina testbloggar. När jag fått någon struktur på det hela skickar jag länken till dig, dels kan vara kul för dig och titta men också för att du ska kunna säga till om jag uppfattat något fel så jag snabbt kan rätta till det.
När designen är klar får du granska allt och titta så du är nöjd!
 

Betalning

Antigen ger jag dig mitt telefonnummer så du kan göra betalningen via Swish eller så skickar jag mitt kontonummer till dig - Du bestämmer!
När jag ser att pengarna kommit in skickar jag koderna eller så sätter jag in dom åt dig.
 
Undrar du något? Då hänvisar jag dig till min blogg eller formuläret till vänster :)!