Priser

1. Uppdatering av nuvarande design.

Jag hjälper dig med din nuvarande design så den blir mer personlig. Gör en header, byter bakgrundsfärg/bild, byter typsnitt och hjälper dig med profilbild, tex & ev. ikoner, t.ex. 
80kr
 

2. Hel design (standard)

En basic och modern design i valfritt färgschema med enkel sidomeny eller dropdownmeny, ev. personliga ikoner och valifria typsnitt. Det ingår även en header, antingen i form av bild och text eller i enbart text.
100-150kr
 

3. Hel design (avancerad)

En mer personlig och utvecklad design med ev. bildspel (manuellt eller automatiskt) som header, möjligheten till två menyer med ett mer utvecklat utseénde och andra tillägg såsom inlägg i boxar, instagram- & we♥it widget, avslutande signatur i dina inlägg, kommentarsräknare, avatar vid kommentarer osv.
200-300kr
 

EXTRA

 
Köp bort min signatur
I alla hela designer jag gör lämnar jag en signatur som berättar att jag är skaparen av designen, men denna signatur går att köpa bort om du tycker den är störande. Det betyder däremot inte att du får ange dig som skapare av designen, sälja den vidare eller annat som bryter mot mina Villkor.
100kr
 
Mobilanpassad design - NYTT!
Vill du ha en mobilanpassad design som hör till din design istället för blogg.se´s universala som du kan aktivera via inställningar kan jag göra det, maila för mer information om vad detta är och hur det kan göras.
100kr 
 
Mobilanpassningen är inte möjligt längre då blogg.se kommer införa en universal mobilanpassning som ser likadan ut för alla och är obligatorisk, tyvärr.